bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Jan 2011

Pinda Perlembagaan DUN S'gor 24 Januari - Peluang Untuk Tukar Kerajaan???



Dengan bibit-bibit keretakkan gabungan Pakatan semakin jelas kelihatan, tidak mustahil jika sidang tergempar pinda undang tubuh negeri Selangor akan bertukar menjadi "majlis talkin" kerajaan Pakatan Selangor...

Adakah impian "kerajaan perpaduan" akan bermula di negeri Selangor??? Sama-sama kita nantikan....

Jika ia berlaku, rakyaat harus faham, dalam sistem demokrasi pemimpin yang dipilih sememangnya boleh menukar "pakatan" ataupun sekutu mereka. Perkara sebegini adalah satu fenomena yang biasa di negara-negara lain seperti Jepun, korea, India, Thailand dan lain-lain.

1 comment:

  1. Ni cabaran buat BN sebenarnya terutamanya UMNO,silap percaturan puak gila kuasa ni kan salahnkan UMNO sekiranya tidak mengundi usul itu ngan kata lain menderhaka pada sultan..dan sekiranya undi menyokong isu itu maknanya seperti umno tidak iktiraf perlantikan SUK oleh sultan selangor,walaupun kita tahu PUAK GILA KUASA tu tidak cukup majoriti,pasti mereka akan memanipulasikan usul ini nanti. Harap BN/UMNO boikot jer sidang DUN tergempar.Jangan TERLIWAT ngan permainan kotor di BELAKANG isu ini sapa lagi kalu bukan DAP n RAJA "P"(pembohong,peliwat,penipu,penderhaka semua la yang negatif tu)

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3