bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Jan 2011

Isu Larangan Azan Masjid Al-Ikhlasiah - Nurul Izah Minta Supaya, Bersabar, Bertenang dan Siasat Dengan Berhemah???


Nurul Izah menasihatkan supaya mereka yang mahu mengadakan tunjuk perasaan agar bertenang kerana Islam mengajar kita supaya mencari kebenaran secara beradab, kesederhanaan dan keharmonian harus dipelihara. Klik sini.


Cadangan yang bagus, tapi satu pertanyaan penulis, siapakah yang mengajar rakyaat Malaysia supaya merusuh, menunjuk perasaan dan baling-baling kerusi, jika bukan bapa Nurul Izah sendiri iaitu DSAI??? Masih ingat lagi "Era Reformasi"???

Bahkan dalam pemilihan PKR sendiri pun mereka bergaduh???



Sememangnya pendekatan Pakatan selama inipun hanya bersandarkan kepada penipuan dan provokasi!!! Ingat lagi "Rampasan Kuasa 16 September"??? Itu lagi satu contoh penipuan dan provokasi DSAI!!!


3 comments:

  1. maaf mencelah, sy ingat ni isu azan..mengenai isu azan ni, boleh sy tau kenyataan2 pemimpin Umno? ada x?

    ReplyDelete
  2. Nampaknya Nurul lebih pentingkan politik dari agama dan bangsanya sendiri. Islam di hina dan bangsanya di cabar masih mahu main politik. Apakah maksud saranan bersabar dalam kontek bila kesucian islam itu di hina sebegitu rupa oleh bukan islam. Perlu kita bersabar sehingga islam sudah tidak ada tempat di Malaysia lagi. Aduan dibuat oleh ahli jawatankuasa masjid berkenaan kepada Nurul tetapi beliau membisu seribu bahasa. Hanya setelah suasana panas baru bercakap dan sarankan supaya bersabar. Atau takut nak buat keputusan bila rakyat memerlukan sokongan moral.

    ReplyDelete
  3. Aku pun nak tanya sikit. Mangkuk ayun tu pindah kat situ masa belum ada masjid lagi ke? Kalau dah ada masjid buat apa pindah ke situ sebab sememangnya masjid pakai speaker besar untuk laungan azan.

    kalau masjid tu baru dibina selepas dia beli rumah kat situ lain laa...

    yang yb seko ni pun tak abis-abis dgn siasat dulu. masa isu Panta? Tower tu pun dia nak siasat dulu kot kot ada sabotaj sedangkan orang dah bagi dia gambar terang-terang masaalah kesilapan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3