bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Jan 2011

Gempar!!! Bukti Najib Barua Yahudi???

Najib telah dikaitkan oleh DSAI dengan APCO semata-mata kerana melantik syarikat perunding tersebut yang kononnya ada kaitan dengan Yahudi, walaupun perlantikkan tersebut dipeerlukan demi untuk menaikkan semula imej negara yang telah terjejas teruk oleh sabotaj-sabotaj yang dijalankan oleh Anwar bersama konco-koncho mereka dari Pakatan...
Anwar juga telah mengaitkan syarikat yang membekalkan walkie-talkie kepada PDRM dengan APCO dan menakut-nakutkan rakyaat bahawa satu lagi syarikat milik Yahudi mempunyai "pas tidak terhad" untuk memasuki pejabat-pejabat polis dan data-data keselamatan negara. Ia jelas palsu kerana syarikat tersebut tiada kaitan langsung dengan APCO Worldwide. Juga pastinya sebagai pembekal walkie-talkie syarikat tersebut tiada aksess terhadap maklumat rahsia negara.

Jika Najib berjaya dikaitkan dengan satu syarikat yang dikhwatiri mempunyai kepentingan Yahudi, itupun demi untuk memulihkan imej negara dan melawan pengkhianatan yang dilakukan oleh Anwar dan kunco-kunconya, bagaimana pula status Anwar yang sememangnya terlibat dengan 8 organisasi berkaitan dengan Yahudi dan ada diantaranya beliau adalah di antara peneraju utama yang dipercayai telah menjadi penyumbang kewangan terbesar kepada PKR selama ini??? Seperti kata pepatah, "Jika tidak berada-ada masakan Tempua bersarang rendah?"

Jadi bolehkah kita rumuskan bahawa Anwarlah yang sebenarnya  menjadi "talibarut" Yahudi???



Sumber AIDC dan klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3