bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Jan 2011

Kenapa Pas Tak Berani Nak Buat Solat Hajat Kes Liwat II Anwar??? Menjadi Satu Tandatanya???


Sejak dahulu lagi solat hajat memang menjadi suatu "senjata" bagi Pas, samada perjuangan mereka benar atau salah, samada tujuan mereka benar atau tidak, itu soal lain... Yang jelas solat hajat yang dijalankan dapat mengabui mata penyokong-penyokong dan ahli-ahlinya...


Sehingga kini solat hajat untuk kes Liwat II DSAI yang tertangguh masih belum dilakukan. Adakah Pas tahu DSAI sememangnya bersalah??? Takut terkena bala ataupun kifarat??? Hanya mereka sahaja yang mengetahuinya.




 Foto 1 & 2 Solat hajat di Stadium Malawati, berdoa atas isu perlatikkan SUK. Walaupun jelas di dalam perlembagaan, perlantikkan  SUK adalah di bawah bidang kuasa SPA. Jadi apa tujuannya solat hajat tersebut jika bukan untuk mengabui mata rakyaat???






4 comments:

  1. Agaknya depa yang terlebih percaya dan yakin yang orang tua tu terlibat ngan liwat...

    ReplyDelete
  2. Siapa kata Solat Hajat untuk Anuar tak ada. Solat hajat untuk Anuar ada cuma Solat hajat tertangguh. Cakap jangan sebarabg cakap nanti kita saman baru tahu.

    ReplyDelete
  3. Cuba korang peratikan betul2.. kat hujung tangga sana tuh... tu ler dia agaknya "Tangga atau Jalan Ke Syurga PAS"... kah..kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  4. AKU NK TANYA SIKIT LA KT ANON 09:57. APASAL SOLAT HAJAT UTK ANUAR TU TERTANGGUH? NK TUNGGU APA LG? NK SOLATPUN MAIN TANGGUH2 KE? KALAU PASAL LAIN2 SEBAB MCM SUK SGOR, NK BG PECAH PERUT NAJIB, CEPAT JE SOLAT. KORANG TAKUT PERUT ANUAR PECAH KE? LANTAK KORANG LA...ADA AKU KESAH!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3