bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jan 2011

Terbaru!!! Penolong Pegawai Daerah Rengit Calon BN di PRK Tenang!!!

Pengumuman telah dibuat, Saudara Mohd. Azhar Ibrahim anak jati Tenang akan mewakili Umno/BN di PRK Tenang untuk menentang Pn Normala Sudirman calon Pas.

Bekas bendahari Pemuda Umno Labis ini diumumkan mewakili BN dalam pilihan raya kecil DUN Tenang hujung bulan ini.

Pengumuman itu dibuat oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di kawasan lapang di belakang Pejabat Umno bahagian Labis, petang ini.

NONEAzhar (kiri) merupakan seorang calon muda dan berwibawa berumur 39 tahun yang sebelum ini bertugas sebagai penolong pegawai daerah  (ADO) di Rengit...

Berpendidikan ijazah lulusan luar negara yang merupakan anak kepada tok penghulu Ibrahim seorang tokoh politik UMNO dan Barisan Nasional yang pernah menjadi wakil rakyat lewat 80an dulu. Bapa beliau merupakan seorang yang dihormati dan disegani.


Dalam pilihan raya kecil pada 30 Januari ini, Azhar bakal ditentang oleh ketua Muslimat PAS Labis Normala Sudirman yang merupakan bekas guru berkelulusan dari Kolej Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 22 Januari sebagai tarikh penamaan calon, manakala pengundi pada 30 Januari depan.


Sumber wartawan bumiyang di Labis dan http://www.malaysiakini.com/news/153870


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3