bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Feb 2010

Zahrin Kata, "Dia Keluar PKR Kerana Tidak Mahu Menjadi Perosak Agama, Bangsa & Negara".





Komen Isac:




Itu kata Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim, dia tidak mahu generasi akan datang mengecamnya sebagai individu yang berkomplot dalam satu "gerombolan" yang merosakkan agama, bangsa dan negara ini.






Mengikut pemahaman penulis apa yang dimaksudkan oleh beliau ialah dengan terus berada di dalam parti PKR, berkomplot dengan Pas & DAP di dalam "Pakatan Rakyaat", akan membuatkan namanya terpahat di dalam lipatan sejarah sebagai salah seorang "perosak" agama, bangsa dan negara.






Saksikan sendiri klip video kenyataan media beliau;









3 comments:

  1. Lepas ni akan lagi ramai keluar pkr saya rasa....

    ReplyDelete
  2. Zahrin kata macam tu? Tapi dia tak pakai serban, tak pegang tasbih boleh percaya ke? Al maklum gulungan yang masuk surga ni mesti pakai serban kata PAS termasuk arab keristian yang berserban kerana Allah dia dengan PAS sama.

    Berbalik kepada Zahrin tadi. Kalau menurut ukuran PAS dia tidak layak menilai ugama kerana belum tiga lori kitab dia baca. Kalau setakat Quran dan Hadis belum lagi ulamak.

    Mengikut sudut yang lain oleh PAS: Orang yang jahil macam Zahrin pun boleh mengenal pasti yang bersengkokol dengan pembangkang itu merosakkan ugama bangsa dan negara apatah lagi burung kakaktua yang fasih berbahasa arab, faham quran dan hadis seperti Pok Nik.

    Kata Al-Quran mengenai ulamak yahudi. "umpama kaldai yang memikul kitab kitab". Kita ketawakan orang yahudi di masa itu, bodoh kata kita. Al-Quran itu boleh di pakai hingga ke akhir zaman. Jadi apa maksudnya? Label! ertinya ada sebilangan orang yang bersifat begitu di labelkan sebagai yahudi. Siapa kah mereka itu di zaman ini yang umpama kaldai yang memikul kitab kitab? Ulamak seperti Nik Aziz dan yang sewaktu dengannya dalam PAS. Apa kelakuan Yahudi pada kitab mereka? Menutup nutup hukum hakam kitab yang terkena atau merugikan mereka tetapi bila sebahagian kitab itu menguntungkan dan sesuai dengan nafsu mereka. Mereka tunjuk dengan jelas. Kesimpulannya, Bapak Setan!

    Yang benar benar memisahkan umat islam dari orang kafir secara jelas ialah BABI dan ARAK. Baik bagaimana pun kita terpisah oleh itu. Tak lalu kita tinggal di rumah mereka. Tak boleh kita di restoran yang ada salah satu dari duanya.

    Menilai dari situ bagaimana mereka boleh akrab antara parti pembangkang. Pasti mereka telah melepasi sempadan ini. Semeja makan babi dan teguk arak ke? Atau yang seumpama dari itu.

    Bab BABI tu secara batiniah mereka memang tidur bangun makan pakai dengan itu, iaitu Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Bab Arak apa pulak? Mereka mabuk kuasa... terhoyong hayang macam orang gila. Tanya Nizar tak percaya ..

    Sekian, terima kasih .

    ReplyDelete
  3. Steady lah zahrin, tak banyak bising terus keluar. Zulkifli dah riuh sekampung tapi masih dok tarik tali lagi...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3