bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Feb 2010

Fahaman "Agama Baru" - Bila Aku Buat Tak Apa, Tapi Orang Lain Tak Boleh....

Ini adalah di antara hasil Kerja, Blogger-blogger Pro Pembangkang..... (Pengunjung boleh layari sendiri di laman-laman yang dinyatakan dipenjuru kiri/atas gambar-gambar yang dilampirkan)



Zambry digambarkan berpakaaian seperti Mahatma Ghandhi....Apa maksud yang tersirat? Beliau beragama Hindu, berketurunan India, tidak menutup aurat....?


Kononnya Dato' Seri Dr. Zambry adalah seorang berketurunan India yang beragama Hindu???






Kononnya DSN adalah seorang penganut/pengamal Agama Hindu.....Maksudnya menuduh DSN "Murtad", "Kafir" ????



Tun Mahathir digambarkan sebagai banduan/penjenayah???

Ini pula dipetik dari blog Dimensi.




Semacam ada fahaman "agama baru" yang menghalalkan apa sahaja yang "mereka" dan "pengikut-pengikut" mereka perbuat tetapi "mengharamkan" perkara-perkara tersebut daripada dilakukan oleh orang-orang lain yang bukan sekutu (musuh politik) mereka.

Dah macam lagak negara "Uncle SAM" dan Parti "Likud" pulak dia orang ni....Kalau Uncle SAM dan Parti "Likud" masihlah kita boleh terima lagi, sebab mereka ni sememangnya sudah di lebel sebagai "Yakjud & Makjud", sebaliknya di Malaysia perkara ini dilakukan oleh Parti Islam dan sekutunya yang selalu mendakwa diri mereka "lebih" Islam, lebih adil, lebih telus, lebih baik, lebih saksama dan bla...bla....

Kepada rakyaat Malaysia, "Lu fikirlah sendiri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Kepada KDN mengapa anda berdiam diri????? Adakah ini bermaksud KDN/Polis pro Pembangkang??? Atau takutkan Pembangkang????













No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3