bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Feb 2010

Anwar Lebih Hebat Dari Karpal Dalam Bab Menangguh Perbicaraan....


Karpal pusing lidah... Agenda Daily.

Setelah keputusan tidak manarik diri dibuat oleh Hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah, pihak pendakwa yang diwakili Datuk Mohd Yusof bertanya kepada pihak pembelaan sebelum perbicaraan diteruskan adakah mereka akan mengemukakan rayuan terhadap keputusan hakim itu. Mungkin merasa tercabar, peguambela Anwar, Karpal Singh terus menuduh pihak pendakwa cuba melengah-lengahkan perbicaraan. Tidak terhenti setakat itu, Karpal menuduh seolah-olah ada tangan ghaib yang mahu mengganggu perjalanan perbicaraan kes liwat itu. Malah beliau turut mengaitkan demonstrasi aman Pemuda UMNO membantah 50 Ahli Parlimen Australia di pejabat Pesuruhjaya Tinggi Australia hari Rabu sebagai salah satu bentuk gangguan kepaa kes berkenaan. Setelah lebih setahun tertangguh ekoran permohonan Anwar, kini pihak lain pula cuba disalahkan... lidah sudah pusing ka? - 18/2/2010
Komen Isac;
Tapi tangguh tetap tangguh. Tarikh terbaru 25 Mac 2010. Dah 25 kali tertangguh. Pandainya....Kalau ada sesiapa yang nak jadi peguam bela yang pandai menangguhkan kes, belajarlah dari DSAI. Walaupun belajar jurusan Sastera tetapi bab-bab macam ni dia memang pakar. Yang salah tetap orang lain, macam Pas jugak. Betul semua dia punya.
Perbicaraan Kes Liwat DSAI ditangguhkan lagi la.....Penyokong-penyokong leh la cuba dapatkan duit tambang dari DSAI.....Cian kat anda semua....Asik kena tipu aje, sesetengah tu datang dari jauh, kononnya nak bagi "moral support".

1 comment:

  1. Senjata makan tuan.

    Tengok lah nanti. Bila kita berlebih lebihan tentang sesuatu perkara pasti ia akan mendatangkan keburukan.

    Dalam hal ini tangguh menyebabkan dia di sepikan. Mana nak dtg duit nak gi tunggu dia. Kalau ada bukit emas belakang rumah pun habis.

    Nanti tak da orang peduli, nak datang.

    Boleh la tolong karang novel :

    SEPI SEORANG PELIWAT

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3