bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jan 2012

Dulu Cuba Gugurkan Hakim - Bila Menang, Baru Puji Hakim Adil???


Yang Arif Hakim Mohamad Zabidin Bin Mohd Diah, bebrapa kali cuba digugurkan oleh pihak peguambela Anwar kerana kononnya tidak akan dapat berlaku adil di dalam mengadili kes Liwat II. Bahkan Pembangkang mencanang satu Malaysia dan bahkan satu dunia yang kononnya mahkamah malaysia ada campur tangan "ghaib".

Bila keputusan memihak kepada mereka. Oh... mahkamah adil...

Biasa lah mereka ni sememangnya suka melontar bom asap.... Takut kerana sememangnya mereka sebenarnya "bersalah" saja buat taktik "kecoh/huru-hara" jadi apabila didapati bersalah kelak, maka Umno/keraajaan BN boleh dipersalahkan.

Ataupun mungkin ini suatu usaha untuk "menggertak" hakim yang terlibat.

Ciri-ciri sifat munafik yang rakyaat dan penyokong-penyokong mereeka gagal untuk melihatnya. Persoalan penulis senang aje... Ada kah perkara seumpamanya pernah dilakukan oleh baginda Rasulullah s.a.w ???



Satu pemandangan di mana para peguambela Anwar sedang menunggu permohonan mereka untuk menggugurkan Hakim yang mengadili kes Liwat II. Foto klik sini.

2 comments:

  1. Nik Ajis si musang berjanggut kata""Kalau tengok pada zahir pun nampak terang-terang jahat. Fizikal Anwar hendak bawa diri pun teruk. Hendak duduk sakit, hendak bangun lagilah sakit kerana belakang dia telah dirosakkan semasa dalam penjara. Orang macam ini macam mana nak guna seks dengan orang muda.".....

    Aku cuma nak tanya Nike Ajis pulak...selama ni yang nuar dok jelajah menabur fitnah di seluruh negara tu nampak dia tak larat dan tak berupaya kee..lagi satu nike ajis yang lancapkan nuar serta kasi kat saiful supaya masukkan air mani nuar dalam dubur kee..Faham tak nike ajis tu yang pembebasan anuar cuma disegi teknikal sahaja..karpal singh sendiri mengakui didalam pembelaan yang liwat berlaku suka sama suka...

    ReplyDelete
  2. Naik lah kapal bersama kapal sink menuju ke neraka jahanam !

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3