bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Jan 2012

Liwat II - Gempar!!! Anwar Sememangnya Tidak Bersalah???

Jawapan kepada komen Saudara Anon 5 January 2012 19:12

Mengapa bahan bukti dari doktor pusrawi tak boleh dipakai? - Siapa cakap X pakai, Seperti saya katakan kajian menunjukkan jika menggunakan KY Jelly dubur X luka. Jestru laporan tersebut tidak membuktikan apa2..

Mengapa pengadilan secara syariah tidak mahu digunakan? - Pendakwaan telah di buat di mahkamah civil terlebih dahulu. Apa masalahnya? Tidakkah Mahkamah civil lebih sesuai untuk membicarakan kes2 yang berkaitan dengan Qarinah??? Di mana tidak cukup saksi? Mengapa tuan tidak pertahankan perogol-perogol yang dijatuhkan hukuman menggunakan sistem ini? Adakan tuan telah berlaku adil? Pembelaan berpilih???

Mengapa JAWI tolak pendakwaan untuk HUKUM QAZAF bagi penuduh zina/liwat? - Seperti di atas. Tetapi soalan saya, mengapa Anwar sentiasa mengelak untuk bersumpah? Mengapa tanpa bukti dan saksi Najib/Rosmah boleh tuan dan kawan2 tuan menuduh mereka sebagai bersalah??? Hukum Islam apa yang tuan pakai?

- Adakah tuan tahu dalam undang2 Islam juga menerima kehadiran bukti2 tidak bernyawa yang dipanggil "Qarinah"??? Itjamk ulamak telah mengharuskan penggunaan bukti2 ini tetapi hukuman tidak boleh menggunakan Qisas/Hudud, sebab tiada cukup saksi. Dalam hukum Islam ada Qisas/Hudud, Qarinah, Qazaf.... Ada macam2 tuan, macam Astro juga...

ADILKAH PROSES PENGHAKIMAN MALAYSIA HARI INI? - Subjektif tuan, sebab bila ada kes2 menyebelahi Pakatan Rakyaat tidak pulak tuan2 semua keluarkan sepanduk mengatakan mahkamah tidak adil!!! Hukum apa yang tuan pakai???

Berani BERSUMPAHKAH bahawa PENGHAKIMAN MAHKAMAH YANG DIKAITKAN DENGAN POLITIK tidak dipengaruhi oleh UMNO/AGEN2 UMNO/BN? Suruhlah Anwar bersumpah muhaballah dahulu bahawa beliau tidak meliwat dan berzina. Kawan pernah menyokong Anwar tiada masalah untuk menyokong nya jika beliau betul2 di pihak yang benar!!!

Banyak keraguan proses mahkamah & penghakiman ... walau apa2 bentuk hukuman yang akan dikenakan terhadap ANWAR! Persepsi yang sememangnya menjadi mainan Anwar sejak dahulu. Baca lah balik sejarah Anwar!!! Komunis pun pernah kena tipu dengan beliau. Kajilah sejarah Anwar tuan, buka minda anda anda akan dapati bahawa beliau sememangnya "tidak betul". Bukan pejuang Islam sebenar.

Sistem Kehakiman perlu perkemas mengikut Separation Of Power melalui PRU13- tolak UMNO/BN! Dengan memilih Peliwat??? Suruhlah Anwar bersumpah jika dia dipihak yang benar. Najib telah beberapa kali bersumpah muhaballah bahawa beliau tidak mengenali Antantunya.
Bukan kawan mahu mendedahkan aib Anwar, tetapi pemimpin sepertinya akan merosakkan agama, bangsa dan negara jika tidak ditegah. Jika apa yang dipaparkan tidak benar, kawan hanya minta beliau bersumpah muhaballah...







4 comments:

  1. wao....hebat, hentaman yg kuat

    ReplyDelete
  2. umur 64 liwat umur 20 - an... macam cerita maharaja lawak mega... naper ada dna lain dalam pungkoq say fool... cakap kena paksa tapi dakwa kat mahkamah sukarela... jumpa najib sebelum liwat buat apa... mula2 najib cakap nak minta biasiswa... belajar pun kantoi, boleh dapat biasiswa... dasat2... bekas pemimpin Uniten yang dikenali penyokong tegar UMNO BN semasa belajar...

    ReplyDelete
  3. x payah ada mahkamah la kat malaysia... kita sumpah jer... settle masalah...
    najib sumpah x kenal altantunya... tapi boleh kenal razak baginda... kena bom dengan UTK Rosmah... tak kenal lagi... cipan betul la blog nie

    ReplyDelete
  4. Anon 5 January 2012 23:25,

    Ye lah nak buat apa ada mahkamah kalau "mengugut" mahkamah???

    Takut didapati bersalah, kerah penyokong2 buat demo!!!

    Sedangkan, mahkamah dah bagi peluang untuk pertahankan diri. Habis kononnya expert satu dunia dibawa.... Betapa telusnya mahkamah Malaysia.

    Bila bagi peluang bela diri, cakap merapu2... tuduh orang nak nyaya dia dan bukannya bela diri. Lepas tu pulak segala tohmahannya tak boleh disoal-balas...

    Begitulah hipokritnya Anwar

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3