bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jan 2012

TG Nik Aziz Bakal Mengundur Diri Dalam PRU 13???


Apabila TG Haji Hadi melahirkan hasrat beliau untuk tidak bertanding dalam PRU 13 nanti, belau mungkin sengaja mahu menunjukkan "Jalan Keluar" buat TG Nik Aziz agaknya.

Hj Hadi yang baru mencecah 63 tahun pada tahun ini pastinya jauh lebih muda berbanding Nik Aziz yang berumur 81 tahun dan selalu kelihatan uzur dan perlu dipapah untuk ke mana-mana....Berita penuh klik sini klik sini.

Mungkin beliau  juga sebenarnya "telah jelak" dengan sikap Nik Aziz yang terlalu mengikut telunjuk Anwar sehinggakan golongan "Pro Ulamak" dalam Pas semakin terpinggir....

Jestru dengan pengundurannya nanti pasti pastinya akan diikuti oleh ramai lagi dari golongan "Pro Ulamak"  dan yang tinggal hanyalah mereka yang pro Anwar yang bukan daripada latar belakang agama dan lebih banyak pula dikaitkan dengan aktiviti-aktiviti tidak sihat seperti "mengganggu isteri orang", "rasuah", "pengamalan seks bebas di terminal bas dan dalam keretapi" dan lain-lain.

Bila ini berlaku, "Parti Islam Semalaysia" bukan hanya tinggal pada nama bahkan memberikan imej yang buruk kepada Islam!!!. Dan akan berkubur dengan sendirinya....

1 comment:

  1. Aku rasalah Nik Aziz takan berundur...'selagi nyawa dikandung badan..'oh alahai

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3