bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Jan 2012

Isu Auku - Mahu Mahu Jatuhkan Azizan Ataupun Sekadar "Menutup" Isu Songlap Tanah Wakaf"""


Komen Isac;

Satu lagi bom asap???

Ataupun projek serampang dua mata???

"Melenyapkan" seorang pemimpin pro ulamak dalam pas dan dalam masanya yang sama cuba untuk "menutup" isu "merompak" tanah wakaf???

Tanah Madrasah Salihiyah iaitu sebuah tanah yang diwakafkan oleh pemiliknya untuk didirikan madrasah tersebut bakal dirampas!!!

Tanah tersebut yang dikatakan telah diserahkan kepada syarikat pemaju yang ada kaitan dengan parti pembangkang artikel berkaitan klik sini..

Mengapa Pas membiarkan diri mereka bersengkokol dengan perkara sebegini??? Pas sudah tiada maruah??? Ataupun "belang" mereka yang sebenar telah ditunjukkan???

1 comment:

  1. mana-2 pun boleh bro, Kemungkinan puak pro anwar didlm PAS dilihat mahu menjatuhkan seorang lagi pemimpin macam Dr Hassan yang ada didlm PAS. Yalah, Ust Azizan dilihat banyak pandangannya bercanggah dgn hasrat PKR malah PAS pusat. Beliau juga lebih mesra dgn kerajaan pusat, jadi ini adalah menjadi duri kpd puak anwarinas.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3