bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Jan 2012

Krisis Perlembagaan Perak Akan Berulang???

Beberapa orang pemimpin-pemimpin PKR ke Taiwan untuk "memburu" MP BN supaya melompat parti (gambar fail).
Sekarang ni kecoh DAP/Pakatan sedang merekrut kader-kader untuk dijadikan calon "MB boneka" mereka di Pahang, Johor dan Negeri Sembilan.

Ironinya seperti biasa calon-calon "MB boneka" mereka ini adalah pemimpin-pemimpin BN yang samada sebelum ini "tak perform" ataupun dah "obselete".

Apapun saranan penulis buat DAP/Pakatan jangan terlalu yakin.... Adakah anda percaya "kader-kader" anda ini boleh dipercayai 100% ???

Jika anda boleh menyusun strategi penyusupan sehingga banyak rahasia-rahasia kerajaan terbongkar!!! Apa anda kira Umno/BN tidak berbuat apa-apa untuk PRU 13 nanti???

Penulis percaya "kader-kader" ini tidak akan teragak-agak untuk melomat kembali ke pangkuan BN jika keadaan sebagaimana DUN Perak berlaku.

Jestru janganlah buang masa anda.... Apapun apa yang berlaku di Perak adalah sah disisi perlembagaan negara dan itulah yang cuba dilakukan oleh Anwar Ibrahim dalam "rampasan kuasa" 16 September 2008 yang lalu!!!  Tapi apa nak buat, kerana "senjata makan tuan".

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3