bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Jan 2012

Gempar!!! Rosmah Memang "Belanjakan" RM 325 Ribu Untuk Beli Pakaian???

Pereka Australia Nafi Dedah Perbelanjaan Rosmah

PETALING JAYA: Pereka Australia, Carl Kapp pada Rabu membuat penjelasan mengenai dakwaan bahawa Datin Seri Rosmah Mansor membelanjakan A$100,000 (kira-kira RM325, 000) di Sydney semasa lawatannya ke sana baru-baru ini dengan 'kumpulan yang agak besar'.

Kapp menerusi kenyataannya menjelaskan, pembelian yang dibuat oleh isteri Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak itu dibuat bersama kumpulannya termasuk mereka yang terlibat dengan Festival Fesyen Islamik di mana beliau menjadi penaungnya.

"Saya ingin menjelaskan mengenai kenyataan saya berhubung kunjungan klien saya ini, saya tidak pernah nyatakan jumlah sebenar yang dibelanjakan di kedai saya.

"Pihak Datin Seri rosmah datang ke kedai kami dalam kumpulan yang besar dan semasa kunjungannya, pihak beliau termasuk kenalannya, pengerusi dan penganjur Festival Fesyen Islamik telah membuat pembelian berasingan dan pelbagai.

"Saya percaya Datin Seri Rosmah adalah penaung kepada festival fesyen itu," katanya menerusi kenyataan kepada Malaysiakini.

Komen Isac;

Orang homoseks ni sememangnya tidak boleh dipercayai agaknya. Ukwah mereka untuk "menyokong" rakan sealiran sememangnya begitu kuat...

Rupa-rupanya yang berbelanja RM 325 Ribu tu adalah kumpulan yang terlibat dengan "Festival Fesyen Islamik", pergi ke butik bersama-sama dengan Rosmah. Mak ai. Maksudnya lain kali kalau Nik Aziz menjadi PM, dan ketika beliau melawat ke luar negara bila isterinya shopping dengan ahli-ahli muslimat Pas yang lain maka kesemua jumlah pembelian tersebut bolehlah diandaikan isteri Nik Aziz yang beli. Mana punya Journalis lah agaknya ni ye??? Cap Ayam agaknya. Patutlah beliau pernah tersenarai sebagai antara 10 journalis paling teruk di Australia.

Teruk sungguh bahan rujukkan Pakatan Rakyaat ni.... Tahap langkang!!!









No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3