bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jan 2012

Di Mana Hebatnya Exco Agama Islam Negeri Selangor Yang Baru???



Nak salahkan siapa??? Pas yang mengajar...Bila lihat pemimpin2 Umno salam dengan pompuan, dikatanya macam-macam...




Foto Nik Aziz tu tak tahu lah penulis beliau bergambar dengan siapa... Mungkin gadis tu cucu beliau kalau ya oklah sebab mahram.



Tapi yang Dr Rani ni, takkan Teresa Kok tu bini dia pulak??? Kalau ya... Ok lah jugak... Tapi kena lah bagi tahu untuk mengelakkan fitnah....

Nabi saw. bersabda yang mahfumnya "Awaslah kamu dari bersendirian dengan wanita, demi Allah yang jiwaku di tangan-Nya, tiada seorang lelaki yang bersendirian (bersembunyian) dengan wanita malainkan dimasuki oleh syaitan antara keduanya. Dan jika seorang lelaki yang bersentuhan bahu dengan bahu wanita yang bukan muhrim adalah lebih baik baginya berkubang dengan sekawan babi di dalam lumpur", riwayat At-Thabarani.


1 comment:

  1. Assalammualaikum.. Ya allah ya tuhan ku apa kah akan terjadi pada saudara saudara islam ku di Negeri Selangor selepas ini.. Ku pohonkan rahmat mu pada ulama ulama yang muktabar di Negeri Selangor memainkan peranan agar Negeri Selangor tetap di cucuri oleh mu ya Allah AMIN AMIN YAROBALALAMIN...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3