bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Jan 2012

Kalau PKR Memerintah Malaysia Selama 54 Tahun Sebagaimana BN, Parti Pembangkangpun Bakal Lenyap???


Mana tidaknya, selain bakal disaman beratus-ratus juta mereka yang tidak "sealiran" dengan mereka pasti akan disekat memasuki negara ini ataupun terus dilucutkan kerakyaatan mereka. Sesuatu yang bukan mustahil jika disandarkan kepada cadangan Feekah (S/U Khalid). Baru menguasai Selangor sudah mahu menghalang Ibrahim Ali daripada memasuki Selangor gara-gara kritikan yang sedikit pedas tetapi suatu kenyataan yang berlaku di negeri Selangor!!!

Bayangkan selama ini pemimpin-pemimpin Pakatan tidak putus-putus memfitnah dan menabur tohmahan terhadap pemimpin-pemimpin BN tanpa mengemukakan apa-apa bukti yang nyata. Yang pasti sekiranya mereka ini diambil tindakkan sebagaimana yang diusulkan oleh Feekah, pastinya kerajaan BN akan dituduh dengan bermacam-macam  tuduhan dan penghinaan seperti tidak adil, tidak telus, zalim, menindas, kononnya takut kepada kebangkitan rakyaat dan lain-lain lagi.

Mudah-mudahan rakyaat akan membuka mata....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3