bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Jan 2012

Wardina Kena Rompak??? Jangan Ada Yang Salahkan Umno Pulak!!!


Penulis bersimpati. Apapun bersyukurlah sebab beliau dan keluarga tidak diapa-apakan dan suami beliau walaupun katanya telah dipukul, juga selamat.

Nasib baiklah perompak-perompak tu bukannya perogol/peliwat.... Kalau tidak lagi teruk trauma si Wardina ni.

Mungkin juga Wardina dihijabkan di mata mereka oleh Allah s.w.t.. Kalau Allah nak tolong kita, dia boleh tolong dengan berbagai-bagai cara....Ye lah wanita seayu dan secantik potongan badan Wardina..... Boleh hilang akal sekejap kalau tak kuat iman.... Ini pulak yang namanya perompak.

Apapun walaupun tidak diapa-apakan oleh perompak-perompak tersebut, penulis percaya bahawa kini Wardina boleh menyelami bagaimana perasaan mangsa rogol/liwat dengan lebih baik.....

5 comments:

  1. biasnya kalau pak indon ni merampok.... nenek 60 tahun pun di....... lu nasib baik beb. kalau pak nuar yang merampok habis di rampoknya depan belakang.

    ReplyDelete
  2. Saya simpati tapi nak tengok sama ada dia pi repot polis yang puak-puak anuwar yang disokongnya selalu panggil polis sebagai anjing.

    ReplyDelete
  3. betul ke kena rompak entah entak saja buat cerita kot,atau mungkin dia ni tak penah bayar zakat. tak sedih langsung dengar berita betina ni kena rompak

    ReplyDelete
  4. tak byr zakat le tu

    ReplyDelete
  5. "Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah..."

    yah sure...
    hemah sgt...

    -NJ-

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3