bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Jan 2012

Apa Motif Majlis Peguam Malaysia Menyokong Homoseksual, Lesbian dan Seks Bebas???


Adakah mereka juga sememangnya mengamalkan seks bebas??? Jestru perlakuan seks bebas dan songsang secara suka sama suka sanggup mereka sokong dan mendesak agar digubal undang-undang untuk menghalalkan perlakuannya???

Maksudnya anak2 gadis kita boleh disetubuhi dengan bebas asalkan mereka berusia lebih 16 tahun atas dasar suka sama suka??? Bahkan anak-anak lelaki kita juga??? Hubungan seks rambang yang menjurus kapada penyakit aids juga bakal dibolehkan???

Tidakkah kita sebenarnya menjurus kepada penyakit masyarakat yang kronik??? Kembali ke zaman jahillyah??? Bukan setakat mengamalkan seks songsang, malah ianya akan menggalakkan kelahiran anak-anak tidak sah taraf  dan merosakkan keturunan manusia. Anak anak yang lahir tanpa bapa atau tidak dapat dipastikan siapa bapa mereka....

2 comments:

  1. Teruskan pembasmian mentaliti SONGSANG nie..tak kira apa bangsa sekali..KATA TIDAK UNTUK BUMI MALAYSIA YANG DIRAHMATI aLLAH nie...jangan kita undang MUSIBAH yang tidak dapat dibendung selain dari BALA' ALLAH ini bertunas dalam diri rakyat Malaysia...

    ReplyDelete
  2. majlis peguam malaysia celaka, biadap, kurang ajar, mereka semua adalah GAMPANG sebab tu menyokong usaha GAMPANG!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3