bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jan 2012

Karpal Singh - Antara Peguambela Berintegriti Atau Peguambela Cari Makan???


Tahun 1997 - Semasa Anwar menjawat jawatan TPM beliau menuduhnya secara terbuka di Dewan Rakyaat sebagai pengamal gaya hidup homoseksual. Hansaard Dewan Rakyaat boleh dirujuk.

Tahun 2008 hingga 2012 - Membela Anwar di Mahkamah daripada pertuduhan meliwat Saiful!!!

Apa komen Majlis Peguam??? Sekiranya Majlis Peguam mempunyai integriti, Karpal sepatutnya dipanggil untuk memberikan kenyataan terhadap tindakkannya yang dilihat bercanggah dan memalukan institusi guaman di malaysia.

2 comments:

  1. Dia jugak yg mngatakan anwar adalah penyebab pelbagai masalah ni negara ni,"anwar harus bertaubat"..tp still jd peguam bela anwar..masa dia ckp tu masa marah sgt psl isu di perak..biasa la,time mrh la kita nk tau org tu sbnrnya mcmna..mmg terserlah la dia skdar cari makan & cari kuasa..

    ReplyDelete
  2. kalau ikut keputusan mahkamah pada aku langsung tidak membayangkan kehebatan pembelaan tetapi penilaian hakim terhadap bahan bukti yang disediakan oleh pihak pendakwa. kalau hebat melambatkan kes tu aku pecaya gak la., hehehe

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3