bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Jan 2012

Dr Hasan Nak Dedah Siapa Parasit Dalam Pas - Maaf Siapa yang Nak Dengar???



Sumber klik sini.

Dah menjadi trend di Malaysia sejak PRU 12, 2008 yang lalu... Parti Pembangkang telah menjadi semacam suatu "agama baru"!!!!

Apa yang dicakapkan mereka akan dipercayai bulat2.... Pemimpin-pemimpin Umno/BN yang "melompat" masuk pembangkang seolah-olah "Cina mualaf" yang baru memeluk Islam.... "Suci dan bersih" bak kanak-kanak baru lahir.

Sebaliknya jika pemimpin-pemimpin Pakatan yang lompat keluar "Pakatan" mereka akan dilebel sebagai pengkhianat perjuangan!!!

Siapa tak kenal Ezam yang dah banyak kali "makan" cota polis, masuk lokap dan masuk penjara kerana Anwar???

Siapa tak kenal Datuk YB Zul yang dah menipu rakyaat kononnya Anwar diracun arsenik??? Beliau menipu Yusuf Qardawi kononnya Liwat II Anwar difitnah!!!

Siapa tak kenal Dr Chandra Muzafar bekas Naib Presiden PKR juga di antara pengasas PKR bila keluar Pakatan, beliau dituduh kononnya cuba "menggoda" Wan Azizah....

Begitulah juga halnya dengan pemimpin2 PKR lain yang meninggalkkan Anwar.... Mereka tu semuanya agen Umno dan jahat2 belaka....

Jestru penulis tidak hairan jika Dr Hasan pun akan mengalami nasib yang sama...

Perkara yang sama juga mungkin akan dialami oleh Nik Aziz sekiranya meninggalkan Anwar???

3 comments:

  1. Nasib laaaa... Nak main politik sangat, terimalah apa yang patut

    ReplyDelete
  2. Tu la, lain kali jangan sesekali jadi pengikut hamPAS. Lepas kene perah cukup2, hampas mcm hangpa kene buang je.... kui kui kui

    ReplyDelete
  3. POlitik berat sebelah, kalau yang belah sana kalau buat yak betul pun akan disokong dengan penuh hati, tapi yang belah sini kalau betul pun sengaja dituduh tak betul dan dibenci dengan sepenuh hati. Satu menyerang satu menepis last last rakyat juga yang diperbodohkan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3