bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jan 2012

Syarikat Air Kelantan - Hebat Bergaya, Walaupun Qualiti dan Kapisiti Air Dibekalkan Menjadi Rungutan Ramai???



AHLI Kesatuan Pekerja Air Kelantan Sdn Bhd (KEPAK) menandatangani perjanjian bersama kali pertama dengan Air Kelantan Sdn Bhd di Kota Darul Naim. - Foto Syamsi Suhaimi (BH). Jan 19, 2012 7:08 am.





Nak salahkan syarikat air dan pekerja2 pun X boleh... Yelah kalau peruntukkan tak mencukupi nak buat macam mana??? Persoalannya ke manakah perginya peruntukan bernilai RM600 Juta yang telah diperolehi daripada kerajaan Persekutuan untuk mengatasi masalah air di Kelantan???

Mungkin SPRM perlu pergi ke Kelantan selepas NFC???


3 comments:

  1. Sebab tu lah aku tak balik Kelantan. Aku import mak bapak aku datang rumah aku.... Mandi air jernih, basuh bearak pun air jernih. Semua yang buleh peluang memerintah tido atau khayal dengan kuasa yang ada di tangan mereka. Mereka ingat mereka cerdik dalam segala bidang. Bengong berlako

    ReplyDelete
  2. kahkahkahkah.... kat kelate? mu g tanyo najib tu, kat pekan tu masalah air xsettle2 dah 30 tahun. ape cerita? mu tanya najib selama jadi MP tido je ka? kahkahkahkah...

    Anak jadi kelantan

    ReplyDelete
  3. duit x smpai kt kelantan, cmner nk buat...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3