bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Jan 2012

Bagaimana jika Anwar sememangnya seorang yang mengamalkan gaya hidup homoseksual???

Seorang pendukung Anwar Ibrahim melakukan sujud syukur tanda kelegaan dan kebahagiaan atas bebasnya tokoh oposisi itu dari tuduhan sodomi. (Getty Images/Rahman Roslan)



Pernah ke lelaki di atas ini terfikir adakah tindakkannya itu wajar  jika Anwar sebenarnya memang bersalah??? Tidakkan ini boleh mengundang amarah Allah, kerana telah bertindak melulu dan "memenangkan" pesalah???

Adalah wajar buat penyokong-penyokong Anwar samada di kalangan ahli Pas, PKR, DAP mahupun tanpa parti yang beragama Islam untuk melakukan solat istikharah sebelum mereka mengambil keputusan untuk terus menyokong beliau...


3 comments:

  1. sah orang kelantan, lama sgt dok bwh ketiak nik ajis

    ReplyDelete
  2. kalau suruh budak PASamdul apa pun boleh ... dia ingat dgn sujud syukur ni ANUwar tidak bersalah .. tapi bebas nya ANUwar bukan terbuktinya dia tidak melakukan hubungan sejenis

    ReplyDelete
  3. sesat sesatnya depa nie .....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3