bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Dec 2010

Sebuah Pusat Hiburan di Pulau Pinang Telah 21 Kali Diserbu Tahun Ini Masih Tidak Serik-serik!!!

Pusat hiburan diserbu kali ke-22 tahun ini, 24 GRO asing ditahan

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Pusathiburandiserbukalike-22tahunini_24GROasingditahan/Article2010/12/24

Foto: Fail

GEORGETOWN: Polis menahan 23 pelayan pelanggan (GRO) warga China dan seorang warga Vietnam dalam satu serbuan di sebuah pusat hiburan di Persiaran Gurney di sini malam tadi.

Ketua Polis Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng, berkata pusat hiburan itu jelas tidak serik-serik menjalankan kegiatan tidak bermoral walaupun sudah 21 kali diserbu polis tahun ini.

Beliau berkata dalam serbuan Ops Noda pada kira-kira 11 malam itu, polis turut menahan seorang lelaki tempatan yang bekerja sebagai penjaga pusat hiburan berkenaan.



Komen Isac;

Kononnya mahu meniru gaya pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz...Apa yang ada dalam kotak fikiran LGE agaknya... Yang hairannya, PAS hanya merelakan....

2 comments:

  1. salam,
    Mohon link ke blog tuan.
    Teruskan perjuangan.
    TQ

    ReplyDelete
  2. jawapan paling mudah dan senang kenapa jadi macam tu...kerana ......serbu...tangkap...lepas...mana ada tindakan mahkamah ke atas pengusaha dan gro. Serbu pukul 10 malam...tangkap pukul 1030 malam...bawa ke balai pukul 11 malam...bebaskan pukul 12 malam.....mula operasi semua pukul 1 pagi....biasalah tu.......janga sakitkan kepala otak....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3