bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Dec 2010

Dah Memang Dasar Yahudi!!! Gaza Diserang Lagi!!!

Pesawat Israel serang Gaza
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/2010122109213320101221092133/Article
2010/12/21

Foto Fail: Bom Fosfor Putih yang Di Curahkan Oleh Tentara Yahudi 
Di Sebuah Sekolah Dekat Gaza


Foto Source: http://arrahmah.com/index.php/photo/detail/3263/bom-fosfor-putih-yang-di-curahkan-oleh-tentara-yahudi-di-sebuah-sekolah-dek#ixzz18igvmGHt

JERUSALEM: Pesawat Israel dilaporkan melakukan empat serangan udara ke atas Gaza dalam tempoh semalaman hari ini, menyebabkan dua pejuang Palestin cedera.

Serangan itu berlaku selepas pejuang Palestin menembak sembilan peluru mortar di selatan Israel tetapi tidak menyebabkan sebarang kecederaan. 

Tiga serangan udara Israel itu mensasarkan Bandar Khan Younes di selatan wilayah yang dikuasai Hamas, menyebabkan dua pejuang cedera dengan salah seorangnya parah. 

Sumber berkata, satu lagi serangan berlaku di bandar bahagian utara tetapi tidak menyebabkan sebarang kecederaan atau kerosakan.

Tentera Israel tidak menafikan serangan ini. - AFP


Komen Isac;

Dah memang dasar Yahudi!!! Itupun orang Melayu/Islam masih tak mahu belajar dari kesilapan yang telah dibuat oleh orang-orang Palestine dan masih mahu bergaduh dan melemahkan kekuatan di antara satu sama-lain....

Jika ini berterusan tidak mustahil Malaysia akan menjadi "GAZA" Tanah Melayu!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3