bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Dec 2010

Selepas Berpuluh Tahun Mengatakan Perlembagaan Negara Perlembagaa "Kafir", Akhirnya TG Ni Aziz Akui Malaysia Negara Islam???


Amanat TG Hj Hadi,

"Saudara-saudara sekelian percayalah,



Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka."

Petikkan dari Malaysian Insider,

Tambah Nik Aziz, walaupun negara Islam tidak disebut secara spesifik dalam Perlembagaan Persekutuan, namun sebenarnya ia secara rasmi sudah disebut dalam Artikel 3 tentang kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan.

“Walaupun dalam Perlembagaan (Persekutuan) tidak disebut secara spesifik “negara Islam” sebenarnya Artikel 3 tentang kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan sudah cukup menjawab.

Hakikatnya Malaysia sebuah negara yang sah untuk mendukung prinsip politik dan pentadbiran Islam. - seterusnya 


Komen Isac;

Dah macam tu lah pulak.... Habis tu yang selama ini Pas menentang Umno kononnya atas nama Islam tu macam mana pulak???

Bagaimana pula hukumnya bagi mereka yang telah gugur di dalam menentang kerajaan, perlembagaan dan negara ini???  Kalau di fikir-fikir berat berat tu

Jika Amanat Hj Hadi tu menyeleweng??? Sepatutnya beliau dipecat sahaja dari Pas dan mungkin juga kerajaan boleh mengambil tindakan yang lebih keras ke atas beliau kerana boleh mengakibatkan perang saudara...

Nukilan blog MIM klik sini.

3 comments:

  1. biasa la nik ajis... ULAR lebih!!! bercabang lidah!! bercakap mana ada pakai otak!! ikut sedap buntut je!!!...

    ReplyDelete
  2. kok dia bilang begitu , mungkin mahu di elakkan dakwaan apa2an, bung?

    ReplyDelete
  3. SALAM BRO ISLAM PAIH MEMANG DAH RUNTUH KECUALI UMNO SAJA YG MEMPERKUKUHKAN ISLAM DI MALAYSIA NI... SEBAB PAIH DAH SOKONG HARBI, PAIH DAH SOKONG SODOMI, PAIH DAH SOKONG ZINA BINI ORANG DAN BLA...BLA...BLA...BLA...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3