bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Dec 2010

Bonus Khas Buat Guru???

Peluang yang diberikan oleh Kerajaan BN buat golongan guru meningkatkan diri dan harga diri mereka!!!

Ijazah Pertaman klik sini.

Ijazah Sarjana dan Doktor Flasafah klik sini

Foto dari Flickr

Cakap bannyak-banyak pun tak guna... Tapi itulah bezanya di antara BN dan Pakatan... Pakatan menghentam semua organisasi kerajaan termasuk profesyen perguruan, untuk memburuk-burukkan kerajaan BN dan apabila menyedari kesilapan mereka akhirnya telah menawarkan "rasuah" untuk "membeli undi" guru-guru.

Sebaliknya BN telahpun menaikkan gaji guru sehingga ke tahap sekarang... Malah memberikan peluang untuk mereka meningkatkan diri untuk memiliki ijazah, master malah sehingga ke peringkat Phd.

Bak kata pepatah Cina, "Jangan berikan ikan kepada mereka yang miskin, sebaliknya berikan mereka jala dan ajarkan cara menangkap ikan".

Siapakah yang mengajar rakyaat Malaysia supaya menjadi "masyarakat subsidi"???

1 comment:

  1. Mereka cuba membelit dengan berikan karot pada guru guru. Depa ingat guru guru tidak cerdik. Guru guru tahu menilai mana yang benar mana yang bathil.

    salam perjuangan bro.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3