bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Dec 2010

Lagi Bukti Pas Hanya Sebuah Parti Politik!!!

Konvensyen kedua Pakatan elak debat negara Islam, kata Anwar

TERKINI @ 07:46:23 PM 11-12-2010
December 11, 2010
KUALA LUMPUR, 11 Dis – Sebagaimana dijangkakan, Pakatan Rakyat (PR) akan mengelak isu-isu sensitif, antaranya dasar negara Islam yang hendak dibawa PAS, sebaliknya hanya akan memfokus isu-isu kepentingan bersama ketika konvensyen perikatan tiga parti itu hujung minggu depan.

Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim (gambar) mengetepikan cakap-cakap mengenai pendirian terbaru PAS yang mahu meneruskan usaha menubuhkan negara Islam jika mengambil alih Putrajaya dengan berkata, konvensyen itu bukan tempat untuk membawa isu berkenaan.

“Dalam mesyuarat tadi, Hadi hadir, Mustafa Ali juga hadir dan mereka menjelaskan bahawa isu-isu yang akan fokus adalah isu bersama,” katanya.



Komen Isac;

Sandarkan Harapan Kepada Pas, "Umpama Keluar Mulut Harimau, Masuk Mulut Buaya???"

Malangnya "Harimau" yang dikatakan ganas hanyalah tohmahan tetapi "Buaya" yang menunggu memang ganas mengalahkan buaya tembaga...

Bahana akhir zaman, ramai alim ulamak pun hanya bak fatamorgana yang menjadi "perangkap maut" di padang-padang pasir...

5 comments:

  1. Hj Hadi said that "as the status of Islam was enshrined in Federal Constitution, Pakatan would abide by this."
    Sejak bersama pakatan PAS dah iktiraf Perlembagaan Malaysia, tak macam dulu, perlembagaan kafir katanya... alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. Saiful kena liwat skali je tapi yang paling tenat kena liwat adalah PAS yang akan diliwat secara sadis semasa kongres PKR lalu dan lebih tenat akan di liwat oleh PKR dan DAP dalam konvnsyen nanti.....kah kah dah tenat sangat kah kah kena liwat kah kah liwat minda kah kah liwat PAS kahkah...berita gempar kenapa Haron Din tokoh maal hijrah di selangor senyap sebab smasa Anwar jadi TPM dulu dia pernah dianugerahkan sebidang tanah di Mukim Plentong Johor untuk dimajukan sebagai township...sekarang tanah tersebut sudah bralih tangan dan projek tersebut tidak dapat dimajukan dspenuhnya....juruperuding arkitek adalah arkitek melayu yang ternama yang merekabentuk menara Telekom dan menara lain yang ternama..... dimalaysia......sorang yg berkebolehan dan pakar untuk menjampi dapat anugerah tanah...asalkan kroni tanpa kepakaran teknikal membangunkan projek dapat anugerah tanah...

    ReplyDelete
  3. Salam seMalaysia .....
    Mana Nik nAJIS dan Haji Hadi Awang nak faham, kalau mesyuarat antara Anwar Al juburi dengan Lim Kit Siang dalam bahasa Mat Salleh... Mereka main angguk saje... erti setujulah tu. Apa yang mereka setuju, entah ape? Mereka sendiri pun tak tahu!

    Nah ... kini baharu mereka faham, sebenar-benarnya FAHAM, apa yang mereka bersama setuju (seBULAT SUARA - consensus) selama ini, diperkatakan dalam Melayu yang mudah difahami, bahawa DAP & PKR tidak akan setuju dengan Negara Islam ala PAS for All, and all for PAS! Itu hanya dreamland Nik nAJIS & Haji Hadi Awang sahaja! Syok sendiri katakan! Nyamai!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. sekarang wikileaks dah bocorkan maklumat mengenai tabiat luar tabii Anwar, apa pendirian PAS?

    ReplyDelete
  5. Ketua Umum yang tidak dipertandingkan. Presiden tidak, apa tidak, terus lantik diri sendiri jadi ketua.

    Padanlah dengan puak-puak yang sokong. Kenapa tak undi untuk jawatan KETUA UMUM?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3