bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Dec 2010

Bila Pulak Peguam-peguam Hak Asasi Nak Bela Pengedar Dadah???

Pengedar dadah Myanmar ditembak mati di Jinjang
2010/12/06

KUALA LUMPUR: Seorang warga Myanmar dipercayai pengedar dadah mati ditembak polis di sebuah rumah di kawasan Pasar Borong Jinjang pada jam 4 pagi tadi.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Zulkifli Abdullah, berkata suspek berumur 38 tahun itu melepaskan tembakan ke arah anggota polis ketika mereka memasuki rumah itu di tingkat tiga sebuah rumah kedai.
 
 
Komen Isac;
 
Saban hari ramai anggota-anggota polis yang gugur.... Samada ditembak/diserang oleh penjenayah, dilanggar oleh mat rempit ataupun kes langgar lari!!!
 
Ironinya pemergian mereka ini dianggap "asam garam" profesion kepolisian.... Tetapi jika suspek ataupun penjenayah yang ditembak/ditembak mati, maka ramailah pemimpin-pemimpin politik dan peguam-peguam hak asasi yang tampil untuk membela mereka dan menghentam pihak polis!!!
 
Dalam masyarakat kita pun ramai yang berperangai seperti Yahudi!!!

1 comment:

  1. Peguam2 yang celaka serta tak cukup sifat , hanya digunakan sebagai alas konkek kepada PKR.Lagipun peguam dah tak ada maruah sekarang ni !... mata duitan !!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3