bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Dec 2010

Blogger Pakatan "Cabul" Kehormatan Puteri UMNO?????

PUTERI UMNO HABUAN SEKS DAN SATU CIUMAN BERAHI

Sebuah blog melaporkan bahawa Puteri UMNO menjadi habuan seks pemimpin UMNO. Bagi menghias pembohongan untuk nampak menyakinkan, 'otak syaitan' mereka memberikan idea  diletakkan gambar seorang ahli Puteri UMNO yang lengan bajunya terkoyak, konon akibat kerakusan pemimpin UMNO. (Klik Sini)


Bukti, cuba lihat sendiri baju puteri UMNO yang terkoyak akibat cuba
untuk melarikan diri daripada menjadi mangsa kerakusan pemimpin

Bagaimanapun ramai masih ingat bahawa gambar tersebut adalah gambar seorang ahli Puteri UMNO yang 'diganasi' oleh penyokong PKR dalam satu kempen pilihanraya tidak lama dahulu. Mungkin kerana blog berkenaan sudah semakin hilang kredebilitinya lalu memainkan isu sensasi semata-mata untuk mencari popularitinya semula. Saya juga melihat sejak kebelakangan ini jumlah pelawat (bukan 'peliwat') di blog berkenaan semakin berkurangan. Mungkin ini salah satu usaha mereka demi survivalnya.

Blog berkenaan sudah tidak lagi berlatar belakangankan biru laut tetapi berubah hijau. Kita jangan terkejut nanti bila menemui admin. blog berkenaan berkain pelikat dan berserban atau memakai ketayap dengan logo 'bulatan'. Tahniah kepada blog itu yang berjaya berubah menjadi blog sesumpah politik.

Apa agaknya yang akan dikatakan oleh blogger berkenaan dengan gambar dibawah ini? Nampak begitu syahdu! Sila baca laporan portal blog ini:  (Klik -  MalaysiaInstinct)

Nukilan blog beranikan hati
Komen Isac;
Sifat manusia memang mudah lupa.... Penyokong mereka sendiri yang "mencabul Puteri Umno" tapi nak menyalahkan Umno pula....
Samalah juga macam TG Nik Aziz, geng "sendiri" yang pernah nak rampas kuasa, sebaliknya menuduh Umno/BN pula.... Klik sini.
Orang Islam ni boleh ramal-meramal ke??? Dah macam bangsa Gypsi lah pulak jadi tukang telek macam ahlul nujum Pak Belalang.....








1 comment:

  1. masih kah and ingat peristiwa mat balacai PAS ditetak semasa pilihan raya BAGAN PINANG tempoh hari? habis hancur baju koyak rabak kena tetak dengan parang, tapi yang pelik nya mat balacai PAS ni tak mengalami sebarang luka puuuuuuuun.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3