bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Dec 2010

Wikileaks - Hasil Buah Tangan Saifudin Nasution & Walter Chia (Singapura) ???

Foto: Wakil kerajaan Singapura Walter Chia berjumpa dengan Saifudin secara rahasia. Adakah ia ada kaitan dengan dana untuk pilihanraya ataupun berkaitan dengan
Wikileaks-Liwat???



Komen Isac;

Bayangkan jika PM kita diugut oleh negara jiran yang menyimpan rahasia "scandal" beliau!!! Apa yang akan jadi agaknya??? Mungkin tanah milik KTMB pun akan cuma dijual pada harga RM 1.00 sahaja agaknya...

3 comments:

  1. Tak semestinya rambut sikat tepi,dahi ada tanda hitam, pakai spec mata tebal, jubah siang malam, serban tinggi rumah, songkok senget, boleh mengaku sebagai Islam sejati. Kebenarannya hanya Allah yang tahu. Namun kelewatan ini, banyak yang berselindung di sebalik personaliti agama bagi menutup kekejian diri.

    Mat Bond

    ReplyDelete
  2. Timbulkan resah gelisah dengan apa cara jua. Supaya tahap ketergantungan sentiasa dipuncak ketinggian. Mahukah kita biarkan keadaan itu tetap jadi begitu ???? Tepok dahi tanya akai. Gosok dada belailah iman. Kita semua akan pulang jua.

    ReplyDelete
  3. Ni,kalau orang memana pemimpin UMNO yang jumpa walter chia ni,mau kecoh dalam akhbar pembangkang ni.

    Malangnya,disebabkan saifodin yang ada dalam gambar ni..senyappppppp ja diorang.

    Ye dak?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3