bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 May 2012

Syarat Muzakarah Buat Pas - Wajib Tolak Pemimpin LGBT dan Perbaharui Ucapan Kalimah Syahadah???



Nik Aziz mensyaratkan antara syarat penyatuan dengan Umno adalah Umno perlu menukar perlembagaan parti daripada nasionalis kepada Islam. Juga perlu menerima semua anggota parti Pakatan Rakyaat.

Penulis mahu cadangkan dua syarat pula buat Pas iaitu;

i) Pas hendaklah menolak pemimpin yang mengamalkan ataupun menyokong LGBT !!!


ii) Pemimpin dan ahli2 Pas perlu memperbaharui syhadah mereka sebab kini mereka semua telah "dikafirkan" oleh Amanat Hj Hadi.


1 comment:

  1. Apa kena dengan PAS ni kelamkelibut haru biru, bukan UMNO yang terhegeh hegeh ajak bermuzakarah. UMNO releks sahaja, dah orang pelawa perkara yang baik UMNO terima saja tapi Mengapa tiba tiba Nik Ajis bingkas mencanak keluar kenyataan dengan meletakkan syarat pulak sedangkan perkara itu baru dicadangkan oleh PAS Nik Ajis sendiri dan bukan pun suara Parti PAS, mungkin dia kena warning kot dengan TUAN dia, tu yang meraban meracau tu. Lucu sungguh tak penah terjadi perkara macam ni. Umpama orang datang merisik le, tuan rumah terima kedatangan rombongan merisik tu, atas sebab menghormati tetamu, tiba-tiba rombongan merisik tu meletakkan berbagai bagai syarat kepada gadis itu dihari perkahwinan nanti, dah sah2 rombongan itu tak cukup tanah kene pelengkung dengan tuan rumah. Haa macam tulah kes Nik Ajis ni, tiba2 UMNO yang kena tempias akibat keceluparan mulut busuk Nik Ajis .

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3