bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 May 2012

Gempar!!! Bukti2 Kerajaan BN Menganak-tirikan Kelantan Sejak 1959!!!

Berikut adalah di antara projek2 kerajaan Pusat Barisan Nasional di negeri Kelantan 
Darul Naim.

Terminal Makanan Negara.


Ibu Pejabat Bomba Yang Baru.


Jambatan Pasir Mas - Salor.



Jambatan Yahya Petra II.

Airport Pengkalan Chepa Yang Telah Dinaik Taraf.


Jambatan Tok Bali.




Foto Benting Pemecah Ombak ke Pelabuhan Perikanan Tok Bali.






Jeti pemdaratan Ikan Tok Bali.




Kampus Sementara Universiti Malaysia Kelantan


Pas dalam Harakah Mendakwa Kelantan dianak-tirikan sejak 1959, klik sini. Memang kuat memfitnah mereka ni semua....

Islam cuma diletak pada nama parti.... Ini baru sikit. Nak tahu lagi selidiklah di jabatan2 kerajaan persekutuan di Kelantan yang menjalankan projek2 persekutuan secara terus tanpa melalui agensi2 kerajaan negeri.

3 comments:

  1. Cuba jawab mengapa masa Haji Hadi jadi MB Trg, wang royalti ditarik tapi bila Idris Jusoh jadi MB bagi semula. Kelantan minta royalti tak nak bagi sedangkan telaga gas kelantan lebih dekat berbanding trg. Lagi satu mengapa segala projek Pusat diberi kepada JPP. Pegawai kerajaan Kelantan tak pandai sifir ke?

    ReplyDelete
  2. Harakahdialy melaporkan...Nik Aziz berkata, UMNO meminggirkan Kelantan sejak tahun 1959.....Nik Aziz sebenarnya buta sejarah, buta hati, kerana gila kuasa, asyk berceramah saja.....Din [Nik Aziz] sepatutnya berkata, Rakyat Kelantan @ Pengundi Kelantan telah menolak UMNO sejaka tahun 1959 lagi hingga sekarang, tapi Kelantan terus membangun sejajar dengan perkembangan global....apakah selama ini UMNO perintah Kelantan atau PAS yang perintah Kelantan...setahu sayalah....rakyat@pengundi Kelantan termasuk Nik Aziz yang mengetepikan UMNO dari memerintah serta membangunkan Kelantan....Nik Aziz cuba mencetuskan isu baru untuk mengelirukan minda rakyat@pengundi di Kelantan....Nik Aziz lupa bahawa dia yang menjadi MB Kelantan dan memerintah Kelantan...pasai apa babitkan UMNO sebagai mengetepikan Kelantan....

    ReplyDelete
  3. sejak tahun 1959 plak PAS hanya tahu menabur fitnah jer...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3