bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 May 2012

Bukti Kenapa Rahasia Kerajaan Selalu Bocor ke Tangan Pembangkang???


Jika Bekas Peguamcara Negara II Datuk Yusof Zainal Abiden dalam diam2 rupa-rupanya penyokong kuat Anwar, maka tidak hairanlah jika selama ini, banyak rahasia2 dan agenda memburuk2kan kerajaan dan memperlihatkan kelemahan jabatan2 kerajaan yang dilakukan oleh kakitangan awam sendiri.

Negara mempunyai banyak musuh dalam selimut.....Disabotaj dari dalam!!!

5 comments:

  1. PENGKHIANAT BANGSA!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. WHAT A WAY OF LIFE TO END YOUR CAREER VENTURING INTO SOMETHING UNBELIEVABLE.PEMBANTU AM RENDAH DAH PENCEN PUN ADA HARGA DIRI...HIS FACE TELLS IT ALL...DOSENT LOOK THAT HAPPY.ALLAH MAHA MENGETAHUI.NO WONDER KES CHINA DOLL PUN SENYAP AJE.SAIFUL HAS BEEN VICTIMISED...MOGA PEMBALASAN PADA MEREKA YANG TIDAK AMANAH INI WILL SOON PREVAIL.

    ReplyDelete
  3. pokok nya uwang..,iiyaaa.. uwangggg.

    ReplyDelete
  4. bagi mereka wang adalh segala nya....tunggu ajer mereka tersungkor...

    ReplyDelete
  5. jangan buruk sangka terhadap dato yusof. orang politik lagi teruk ada pemimpin umno yang membuat perjanjian dengan anwar sehingga kes liwatnya dibebaskan walaupun bukti kukuh. dato yusof sungguh kecewa kerana dia bertungkus lumus bagi menentukan kes tersebut kukuh, tapi ada orang main belakan dia. sekarang dia peguam bebas dan dia tahuapa anwar dah buat dalam kedua-dua kes liwat terdahulu. dato yusuf bukan orang yang menjual maruahnya macam orang politik.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3