bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 May 2012

Media Siar Foto Lucah - Rendah Moral. Media Sebar Fitnah - Tiada Moral???


In sebenarnya cuma intro.... Sekadar peringatan kepada sesiapa yang empunya diri.

Mana yang lucahnya??? Ada ke foto2  berbogel atau aktiviti seks???

Foto2 tersebutpun ada yang sengaja dikaburkan supaya "aktiviti sebenar" tidak begitu kelihatan. Ianya cuma menunjukkan satu pasangan duduk berdua2an. Kalau bukan anda kenapa nak kelam-kanut pulak?



Pemimpin Pakatan sibuk mengeluarkan hukum, klik sini.

Yang peliknya apabila media dan lidah resmi mereka melontarkan fitnah macam kat bawah ini, mereka bersengkokol....

Apa punya hukum dan agama yang mereka guna???







2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Dalam masa sehari,kita dirikan sekurang-kurangnya 17 rakaat solat yang mengulangi ayat yang sama iaitu :"Tunjukkanlah kami jalan yang lurus".
    Dalam menghadapi gelombang kacau bilau politik yang sedang bergelora ini, fikirkanlah tentang "medium" yang engkau gunakan untuk membuat penilaian.
    Sekiranya "medium penilaian" masih lagi digerakkan dan didorong oleh hawa nafsu kecintaan pada dunia,dibimbangi engkau tidak bisa menemui jalan yang lurus yang kita semua idamkan.
    Selidiklah sama ada sudah Sempurnakah amal ibadat,akhlak dan peradaban diri-mu sendiri,ahli keluarga serta sanak saudara-mu mengikut lunas peraturan yang ditetapkan didalam Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
    Jika belum,peruntukkanlah 1/4 masa-mu untuk melakukan amal ibadat,1/4 masa-mu untuk bermuhasabah diri,1/4 masa-mu untuk mendampingi alim ulamak,1/4 masa-mu untuk menghiburkan diri & keluarga mengikut kaedah yg diharuskan dalam Islam (pesan-imam Al-Ghazali)

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3