bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jan 2012

Dapat Berhimpun Pada 901 - Kini Puji Polis Baik???


Kalau tidak polis anjing BN???

Itu pun pasti tidak lama....

Sekiranya Anwar didapati bersalah mesti ada di antara penyokong-penyokong mereka yang telah bersedia untuk merusuh dalam usaha sengaja untuk menimbulkan ketegangan dan sentimen bencikan Umno/BN sehingga menjelang PRU 13.

Pastinya mereka akan cuba untuk memburuk-burukkan Umno/BN dan memancing simpati rakyaat kononnya kerajaan yang ada zalim.

5 comments:

  1. kesedarn itu yang penting bahawa rakyat telah meluat dengan cara umno memerintah..rakus kuasa... manusia boleh berubah untuk kebaikan bersama..cuma umno saje yang tidak sedar..terutama blogger bebal mcm kamu.

    ReplyDelete
  2. Setuju. Polis bagi tali je bhai. Buat perangai Polis akan bertindak. Jam tu jgn salahkan Polis lagi.

    ReplyDelete
  3. Polis Malaysia memang bijak dan berhemah... pandai main layang2... hehehe

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH KUMPULAN MAHASISWA YANG RASIONAL DAN BERANI BERSUARA MENENTANG PENCACAI DSAI YANG BIADAP. INI YANG KITA MAHU TERDAPAT DI IPTA. GOLONGAN YANG PANDAI TIDAK BOLEH MEMBISU SERIBU BAHASA. YANG BIJAK DAN RASIONAL PERLU BERSUARA MEMPERTAHAN HAK DAN KEBAJIKAN RAMAI. JANGAN TUNDUK KEPADA GOLONGAN KECIL YANG LANTANG DAN CABUL. MELAWAN DSAI DALAM KONTEKS KINI IALAH SATU IBADAH YANG MULIA. TAHNIAH.

    ReplyDelete
  5. jgn lupa! pembangkang tak pernah suka dgn polis. bg mrk polis ni barua umno. anjing BN!!

    jadi jika mrk provoke polis utk membuatkan polis bertindak, mrk tetap tak rasa bersalah... tp bila polis benar2 bertindak, polis dikatakan kejam.

    inilah puak2 bangang yg tak habis2 nak merosakkan bumi Allah. memang mrk ni melampau!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3