bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Feb 2011

Liwat II - Gugurkan Dakwaan Terhadap Anwar Kerana Ada "Peliwat" Lain???

Pasukan pendakwaan dilihat bersungguh-sungguh cuba untuk menimbulkan keraguan akan kehadiran "peliwat" lain berdasarkan bukti-bukti terdapatnya DNA lain pada pakaian dan tubuh mangsa. Klik sini.

Mereka di lihat berusaha sedaya-upaya untuk menimbulkan keraguan terhadap bahan bukti dan mendakwa bukti DNA telah tercemar dalam usaha menolak bukti-bukti tersebut. Yang jelas DNA manusia sememangnya mudah dipindah-alih. Jestru kehadiran DNA lain pada pakaian mangsa juga boleh berlaku jika pegawai polis dan penyiasat yang terlibat tidak memakai sarung tangan ataupun terkena pada peluh ataupun mana-mana bahagian tubuh badan mereka yang terdedah. Juga mungkin boleh berlaku jika terkena pada mana-mana bahagian tubuh badan rakan mangsa yang terdedah iaitu selepas kejadian liwat (jika ianya benar-benar berlaku).

Jestru mengapa mahu dipertikaikan/dipersoalkan DNA-DNA lain yang dijumpai pada badan dan pakaian mangsa? Mahu mengaitkan pemilik-pemilik DNA lain juga telah meliwat Saiful? Mengapa tidak mahu terus menyiasat siapa pemunya sampel air mani yang dijumpai di dubur Saiful?

Adakah jika mangsa juga telah diliwat oleh pemilik-pemilik DNA yang tidak dikenali itu maka ia akan "menghalalkan" kegiatan liwat yang dilakukan oleh pengempunya air mani  di dubur Saiful? Ini kerana berbanding DNA yang boleh didapati daripada peluh, daki, cecair tubuh dan lain-lain bahagian tubuh donor, air mani bersifat amat peribadi dan pastinya sukar untuk dipindah-alih terutamanya tanpa kerelaan si donor...


2 comments:

  1. apa cerita...yg paling tak logik bagaimana air mani seful ada dl dubur seful.kalau seful ni pompuan mgkin ya air mani sendiri ada...mari fikir2kan kejadian ini.

    ReplyDelete
  2. tiori 1:
    ada kemungkinan, si A telah bersama/ bersetubuh dengan isterinya atau perempuan lain atau meliwat lelaki lain sebelum meliwat saiful...keadaan zakar yang basah dengan peluh atau basah dengan cecair menyebabkan DNA berpindah dengan sempurna...bukti terdapat 3 atau lebih DNA dalam rektum Saiful.

    Tiori 2:
    Kebanyakan Gay...mereka akan memuaskan nafsu sesama mereka, tidak adillah jika si A sahaja yang pancut sampai puas...kemungkinan si A juga berlaku adil dalam isu ini yang mana telah menjilat atau mengulum kemaluan kepunyaan orang lain sebelum bersama saiful....ada kemungkinan juga si A ni mengulum zakar saiful sehingga terpancut dalam mulut si A, ada kemungkinan Si A meludahkannya keatas zakar beliau sebagai pelincir dan terus meliwat saiful...itu kemungkinan yang terjadi sehingga mani saiful bersama mani si A didalam rektumnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3