bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Feb 2011

Kes Liwat II - Anwar Cuma Perlu Bersumpah Muhaballah!!!

Anwar berhadapan 19 bukti

KUALA LUMPUR 17 Feb. - Bulu kemaluan, dua helai seluar dalam, sebidang permaidani dan cadar tilam antara 19 barang kes yang dikenal pasti oleh seorang ahli kimia pada perbicaraan kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Barang-barang kes yang disahkan satu persatu oleh Dr. Seah Lay Hong telah dihantar kepadanya oleh pihak polis untuk pemeriksaan termasuk yang dikemukakan semasa pengadu, Mohd. Saiful Bukhari Azlan memberi keterangan di mahkamah setahun lalu.


Komen Isac;

Dengan bukti-bukti yang semuanya menjurus dan mengaitkan beliau melakukan liwat terhadap Saiful, mungkin bersumpah muhabalah sahaja yang boleh menyelamatkan beliau.

2 comments:

  1. TERDAPAT DALAM ALQURAN, UMAT NABI LUT MELAKUKAN LIWAT, ALLAH TELAH MENURUNKAN BALA, DENGAN TERBALIK BUMI. ANIHNYA NIK AZIZ TAK PANGGIL ANUAR UNTUK BERSUMPAH / MENDAPAT PERKARA SEBENAR.SEBALIKNYA MENGGUNAKAN UNTUK KEPENTINGAN POLITIK.

    ReplyDelete
  2. sepatutnya anwar jubur ni dah bersumpah muhabalah ni dari dulu lagi...kalau dia betul lah....di sebabkan dia ni kaki kencing rakyat.maka dia cuba putar putar kan cerita.jadi dia ingat rakyat Mlaysia ni bodoh..tentunya tidak...! kan Allah dah beri petunjuk sedikit demi sedikit untuk membritahu siaapa anwar ni...oleh itu jikalau dia buat sumpah muhabalah tu.Maka mungkin dia betul atau Allah akan beri dia pembalasan yg sewajarnya di dunia ini.kita tgk sahaja.sebab sumpah muhabalah ni bukan sumpah main main tau...byk kejadian aneh telah berlaku akan kehendak Allah di sebabkan sumpah ini.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3