bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Feb 2011

Kes Liwat II: Anwar Sekali Lagi Guna Alasan Lapuk - Tiada Kesan Penetrasi!!!

Berita lanjut klik sini.

Tapi itu dakwaan Anwar... Dalam perbicaraan yang lepas juga, mahkamah diberitahu oleh ahli kimia bahawa mereka menjumpai sampel air mani daripada dubur saiful.
Tiada kesan luka di saluran dubur juga tidak bermaksud aktiviti liwat tidak berlaku kerana berkemungkinan pelaku menggunakan bahan pelincir... Tambahan pula bagi pengamal aktiviti homoseks maupun seks "anal" yang aktif, menggunakan bahan pelincir seperti "KY Jelly" adalah perkara biasa bahkan suatu kemestian untuk mengelakkan alat kelamin dan dubur pelaku daripada melecet .

Jestru janganlah isu tiada kesan penetrasi, digunakan berkali-kali. Mungkin itulah juga sebabnya mengapa kes ini sengaja ditangguhkan berkali-kali supaya rakyaat "terlupa" akan fakta-fakta yang boleh mengaitkan Anwar. Kebanyakkan rakyaat telah muak dengan teknik "main wayang" ini.

Cuma nasihat penulis, cara paling mudah untuk DSAI mendapatkan sokongan rakyaat dan memperbaiki imejnya adalah dengan bersumpah muhaballah....

Tapi pastikan beliau memang benar-benar tidak bersalah!!!

2 comments:

  1. Tiada Penetrasi???? Kalau ya pun tiada penetrasi, apa ertinya jika ANUwar menyondolkan zakarnya dicelah bontot Saiful?? Adakah ini boleh diterima dari segi perhakiman?? Penetrate atau tidak, bukankah perbuatan ini juga KEJI dan diluar TABIAT??

    ReplyDelete
  2. Dah bertahun perbicaraan berjalan....dah 50 kali lebih tangguhan dibuat....entah berapa banyak lagi masa yg terbuang dan wang rakyat akan dibazirkan semata2 kerana parasit sekor tu.
    Kalaulah dia sedar dirinya teraniaya atau ada konspirasi menjatuhkannya...mengapa tak nak bersihkan diri dengan melakukan sumpah muhabbalah sahaja.....bukan lama sangat nak bersumpah tu....rasanya dah selesai kes ini lama dah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3