bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Feb 2011

Profil Sampel DNA "Lelaki Y "Dari Dubur Saiful Milik Siapa???

Profil DNA pada tuala, botol dan berus gigi sepadan DNA "Lelaki Y"
2011/02/23

KUALA LUMPUR: Seorang ahli kimia memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa profil DNA yang ditemuinya pada satu tuala kecil, berus gigi dan botol air mineral adalah sepadan dengan dua profil DNA dari dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Nor Aidora Saidon berkata, empat contoh diserahkan kepada beliau oleh Pegawai Penyiasat Deputi Superintendan Jude Pereira pada 17 Julai 2008 dan beliau membuat calitan daripada barang kes itu dan membuat rumusan secara positif kemudiannya yang mengesahkan DNA yang ditemui pada calitan itu menyerupai profil "lelaki Y" seperti yang dinyatakan dalam laporan kimia oleh Dr Seah Lay Hong, seorang lagi saksi dalam kes itu.


Komen Isac;

Persoalannya siapakah "lelaki Y" itu??? Ianya tiada kena mengena dengan persoalan samada Saiful adalah gay pasif atau gay aktif ataupun kedua-duanya sekali! Di Malaysia siapa yang melakukan liwat boleh dihukum.

Jestru identiti "lelaki Y" perlulah didedahkan. Jika dia bukannya DSAI maka beliau akan dibebaskan daripada pertuduhan, jika sebaliknya DSAI perlulah mempunyai alasan yang munasabah dan boleh menyakinkan Yang Arif Tuan Hakim, bagaimana kesan air maninya boleh dijumpai di dalam dubur Saiful.

1 comment:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3