bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Feb 2011

PERKIM Sentiasa Berusaha Menyatu-padukan Melayu/Islam - Anda Bagaimana???


BEKAS Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersalaman dengan orang ramai pada majlis perasmian Seminar Perpaduan Ummah 2011 anjuran Majlis Badan-Badan Islam Negeri Johor, di Johor Bahru hari ini. Dr Mahathir adalah Presiden Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (PERKIM).
- Foto BERNAMA. Feb 21, 2011 10:19 pm



Komen Isac;

Walaupun ada kekurangan, PERKIM sejak kekian lama berusaha untuk menyatu-padukan umat Islam di Malaysia tetapi dalam masa yang sama sebuah parti yang mendakwa memperjuangkan Islam, lebih rela melihat Islam berpecah demi untuk mereka mendapatkan peluang menjadi wakil rakyaat dan memenuhi cita-cita untuk menganggotai kerajaan pimpinan Pakatan walaupun menjadi komponen yang tidak dominan.

Sebagai komponen tidak dominan, adakah mereka akan dapat membela agama Islam dan nasib Melayu/bumiputera itu soal lain???

Sejauh mana keikhlasan mereka??? Itu juga jangan ditanya???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3