bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Feb 2011

Karpal Ucap Selamat Tinggal Pada Anwar???

Sedutan siaran prodising suruhanjaya siasatan kematian Teoh Beng Hock yang bermula di Kuala Lumpur pagi tadi. — Foto oleh Jack Ooi (The Malaysian Insider)


Karpal tumpu kes Teoh Beng Hock  
Agenda Daily
Selepas berpuluh kali tangguh, perbicaraan kes liwat babitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bersambung, Isnin dengan peguam Karpal Singh tidak hadir di mahkamah pagi ini. Macam ada usaha nak tangguhkan lagi kes itu kerana Karpal sepatutnya hadir bagi menyoal balas ahli patologi Hospital Kuala Lumpur, Dr Siew Sheue Feng berhubung borang perubatan pro-forma.

Karpal dikatakan berada di mahkamah lain tempat prosiding Suruhanjaya Diraja menjalankan inkuiri kes kematian Teoh Beng Hock Bagaimanapun, perbicaraan kes Ketua Pembangkang itu diteruskan walaupun lewat dengan peguam Sankara Nair meneruskan prosding menyoal Dr Siew.-14/2/2011



Komen Isac;

Karpal tidak hadir dalam kes Liwat II Anwar hari ini. Beliau katanya mahu menumpukan kepada kes Mendiang Teo Beng Hock.

Adakah Karpal sudah tidak mahu melibatkan diri lagi dalam kes liwat DSAI?

Jika ya, mengapa pula? Bukankah sejak beliau menjadi ketua peguambela, perbicaraan tidak boleh "dijalankan" tanpa kehadiran beliau? Beliau demampun perbicaraan terpaksa ditangguh?

Adakah Karpal "mengasingkan diri" kerana takut disapina sebagai saksi kes liwat DSAI?Bukankah beliau adalah di antara individu terawal yang mengaitkan DSAI dengan tuduhan liwat?

Ataupun adakah Karpal lebih mementingkan karier anaknya berbanding nasib DSAI??? Adakah ini bermakna selamat tinggal Anwar?

2 comments:

  1. gobinda dah jammed tu..minta abah dia tolong da.

    Kes Anwar...tak kisah ma, 10 tahun tak selesai lagi. Hakim trlampau baik dan penyayang.

    ReplyDelete
  2. Salam Bro Bumiyang,

    Kira ok la tu si Kpral attend kes yg lain, kalau diabantai ambil MC, lagi parah..kena tunda lagi la kes.....
    Jgn delay-delay lagi....teruskan je hearing tu....kasi satu Malaysia tahu...

    Mohon dilink ke Blog Tuan
    http://pemudatg1.blogspot.com

    terima kasih

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3