bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Feb 2011

Dulu Mendabik Dada Kononnya Tanpa Pas Satu Jenazah Di Tenang Terbiar - Tapi Kalau Umno Tak Tolong Dr. Hatta & Mahfuz Dah Jadi Arwah!!!

"Rampasan" solat jenazah sekitar lawatan Dato' Seri Najib ke Tenang/Labis telah sengaja diperbesarkan supaya diri mereka kelihatan hebat???

Secara kebetulan atau sememangnya Allah s.w.t. sengaja nak tunjuk... "Dua" orang hero Pas yang selama ini tidak henti-henti menyerang Umno, terpaksa pula "meminta nyawa" kepada YB Sekijang, minta diselamatkan... Klik sini.

Kini mereka sekali lagi nak tunjuk hero berkempen di hadapan kedutaan Mesir meminta agar Presiden Hosni Mubarak berundur... Mangsa banjir di Labis/Tenang dan di semua negeri yang sedang dilanda banjir di semenanjung pun mereka tak boleh nak menolong... Masalah banjir di Sungai Golok pun terpaksa meminta bantuan kerajaan pusat... Tetapi kini nak jadi hero rakyaat Mesir pula!!!

Adakah kerana mereka ini sebenarnya "agen Amerika"??? Mahu menaikkan seorang Presiden baru yang pro Amerika??? Klik sini.

Mesir yang dahulunya adalah sekutu kuat Amerika, mereka menjadi negara Arab yang pertama menandatangani perjanjian damai dengan Israel dan begitu taat sehingga tidak membuka pintu masuk sempadannya buat bantuan kemanusiaan ke Gaza, kini dilihat akan senasib dengan negara Iraq dan Hosni Mubarak pula akan senasib dengan Saddam Husein!!!

Malaysiapun bakal senasib jika kita tukarkan Umno dan memilih Anwar untuk memimpin negara sedangkan umum mengetahui beliau mempunyai kaitan dengan banyak organisasi milik Yahudi....

1 comment:

  1. berbuat baik... tolong











    Tektik kotor - Beruk-beruk tua nak mampus Sinar Harian mahu membungkus masa depan generasi baru..
    http://blog1malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3