bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Feb 2011

Selepas Terbukti Mengemukakan Maklumat Salah Tentang Kos Pembelian Kapal Perang Kini Tony Pua Bercakap Pasal Ekonomi Pula???

 Bagi penulis Tony Pua adalah seorang pemimpin yang tidak bertanggung-jawab, cuma mahu menonjolkan diri sendiri dan hanya pandai mengkritik  kerajaan sebagaimana pemimpin-pemimpin lain dalam parti DAP. Benar atau salah bagi beliau itu tidak penting, tetapi yang penting hanyalah menggunakan sesuatu isu itu untuk "membantai" kerajaan.
  
 Lihat sahaja pembinaan lebuhraya Plus dan jambatan Pulau Pinang, jika diimbau kepada sejarah, kedua-dua projek ini walahpun telah terbukti berjaya menyumbang kepada pemesatan ekonomi negara, di awal cadangannya kedua-dua projek ini telah ditentang keras oleh DAP. Mungkin ianya boleh dijadikan sebagai kayu pengukur, iaitu apa sahaja yang ditolak oleh DAP, projek tersebut pasti akan berjaya!!!

Penulis merupakan di antara blogger terawal yang mendedahkan "pembohongan" fakta Tony Pua terhadap pembelian kapal perang oleh TLDM klik sini dan hari ini artikel di Malaysiakini juga  "sependapat" dengan penulis, klik sini dan klik sini.

Hari ini Tony Pua "yang pandai nak mampus" ini, cuba pula mengkritik Dato' Sri Najib yang kononnya telah gagal di dalam membawa pembaharuan/reformasi ekonomi negara klik sini.

Nasihat penulis, tak payahlah nak dilayan mamat sorang ni, diapun dah macam TG Nik Aziz yang sering kali dilihat memberikan komen-komen yang beliau sendiri tidak fahami.

Bagi DAP pula mereka memang bercita-cita untuk memencilkan orang-orang Melayu/bumiputera daripada kegiatan ekonomi negara.

3 comments:

  1. Ini seorang lagi mangkuk ayun!
    PRU 13 dah dekat, lagi nak tunjukkan
    kpd rakyat kebodohan.
    PKR dgn partinya dah nak hancur.
    PAS dgn tindakan2 bodohnya di PRK Tenang dan di masa Kerajaan membawa pulang pelajar2 anak2 Pas dari Mesir.
    DAP pula dgn rakus meroboh Kg Buah Pala, perkampungan2 Melayu dan gerai2 Melayu.
    Mana kaum Melayu nak sokong Pakatan Rakyat?

    ReplyDelete
  2. ahlan wa sahlan........

    TONIK LEMBU..LAH....

    ReplyDelete
  3. Pua ni macam bapok aku tengok...mesti papa A suka ni... yg muda dah tak ada ni pun boleh la

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3