bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Feb 2011

Keadilan Bermaksud - Negara Ini Anwar Yang Punya???




SHAH ALAM - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali didakwa pernah mengeluarkan kata-kata yang membayangkan beliau sendiri ataupun partinya pernah berhasrat untuk menjadikan Malaysia sebuah negara republik.

Adiknya, Ummi Haflida Ali (gambar) yang mendakwa demikian berkata, hal itu pernah disuarakan Azmin kepada bapa mereka, Ali Omar beberapa tahun lalu.

"Ayah yang beritahu keluarga mengenai apa yang diberitahu Azmin kepadanya. Kata ayah, Azmin juga ada memberitahunya supaya tunggu dan lihat, (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) akan jadi Presiden Republik Malaysia yang pertama manakala dia (Azmin) sendiri akan jadi Perdana Menteri," katanya.



Ummi berkata, dia bagaimanapun tidak pasti sama ada Azmin benar-benar bermaksud dengan apa yang dinyatakannya ataupun disebabkan terlalu ghairah dengan apa yang diperjuangkan bersama Anwar.


Komen Isac;

Samada betul atau tidak.... Itu Azmin kena jawablah.... Tapi kalau ditengokkan kepada "cara" mereka "menghasut" rakyaat.... Memang negara ni macam akan menjadi "milik" Anwar jika beliau berjaya menguasainya nanti!!!

Mungkin itulah juga sebabnya mengapa Karpal Singh simpan "rahsia" Anwar dalam "kocek" beliau!!!

1 comment:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3