bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Feb 2011

Perbezaan Orang Umno Dengan Orang Pas???


MOHD Farhan, 18 dan Mohd Farid, 20 (dua dari kiri) berusaha menyelamatkan lembunya daripada mati lemas akibat banjir yang melanda Kampung Pogoh 2, hari ini. - FotoSairien Nafis. Feb 2, 2011 3:10 pm


Bagi orang Umno, setiap nyawa perlu dihargai waima nyawa musuh politik mereka. Sebab itulah mereka berusaha menyelamatkan Dr Hatta dan Mahfuz daripada menjadi mangsa lemas walaupun itu semua hasil doa daripada TG Nik Aziz dan penyokong-penyokong Pas yang ditujukan kepada penyokong-penyokong Umno!!!.

Kalau nak diikutkan sakit hadi dek perbuatan mamat berdua tu mahu sahaja mereka dibiarkan lemas tanpa ditolong. Walau bagaimanapun memang orang Umno ni baik hati dan berhati mulia. Jangankan orang Pas, untuk menyelamatkan nyawa seekor lembupun mereka sanggup menyabung nyawa!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3