bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Feb 2012

Memorandum Bantahan Terhadap Sokongan Anwar ke Atas Israel Dibakar PKR!!!

NONEPemuda Umno hari ini mengadakan perhimpunan depan ibu pejabat PKR di Petaling Jaya bagi menyatakan bantahan terhadap kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam media antarabangsa yang didakwa pro-Israel.

Bermula jam 4 petang, kira-kira 100 orang berkumpul di pejabatnya di Tropicana dengan membawa bendera Umno, BN dan Palestin setelah hujan lebat sebelumnya.

Pelbagai kain rentang turut dipamerkan, antaranya yang bertulis "PKR + Anwar = Keldai Israel".

Setiausaha Pemuda Umno Megat Firdouz Megat Junid kemudiannya cuba memeletakkan memorandum tersebut di dalam peti surat kerana tiada siapa daripada kakitangan PKR yang menyambut mereka.

Tak lama selepas itu beberapa orang keluar daripada pejabat PKR dan membakar memorandum tersebut.

Itulah "wajah sebenar" PKR!!! Ketelusan, keterbukaan, keadilan dan hak bersuara hanya "retorik" untuk memenangi pilihanraya!!! Hakikatnya semua sifat buruk yang mereka fitnahkan terhadap BN dan parti pemerintah ada pada amalan hidup mereka!!!
Memo yang hangus dibakar PKR.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3