bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Feb 2012

Saman Hindraf dan Pembangkang - Tak Habis-habis Cuba Menghakis Kestabilan Negara???

Hubungan Hindraf dengan pembangkang bukan lagi suatu yang baru... Begitu juga halnya dengan Majlis Peguam yang dasarnya dilihat berpilih-pilih dan hanya akan "memenangkan" Pakatan Rakyaat.

Pastinya bukan suatu kebetulan apabila ramai dikalangan pemimpin-pemimpin utama Hindraf adalah terdiri daripada peguam.

Kalau dahulu mereka menyaman kerajaan British kerana membawa nenek-moyang mereka ke tanah Melayu yang didakwa telah menyebabkan mereka "ditindas" walaupun hakikatnya ramai di antara mereka ini yang hidup lmelarat di negara mereka sendiri berbanding di Malaysia kerana mereka hanya merupakan golongan kasta paling bawah.

Di Malaysia siapa yang tak kenal Ananda Khrisna, Tony Fernandes, barisan peguam2 yang mewakili dan bersengkokol dengan Pakatan Rakyaat dll. ???

Kini segelintir peguam berketurunan India ini sengaja menangguk di air yang keruh kerana merasakan Umno telah lemah ataupun cuba untuk melemahkan sokongan rakyaat kepada Umno. Samai RM 50 billion yang sengaja cuba untuk mengganggu-gugat kestabilan dan kemakmuran negara.

Apa yang pasti, mereka ini hanyalah sebahagian kecil daripada kaum India yang tidak tahu berterimakasih!!! Dan jangan sekali2 rakyaat berketurunan India terpengaruh dengan dakyah mereka. Yang penting kita semua rakyaat Malaysia perlu bersatu-padu dalam menempuh apa jua bentuk cabaran, dugaan dan serangan samada daripada luar ataupun dalam oleh anasir-anasir yang berkepentingan dan berniat jahat!!!

1 comment:

  1. Nama pun Pertubuhan Haram. Memang haram berjadah. Termasuklah puak Melayu yang tergolong anak luar nikah daripada sumbang mahram DAP,PAS,PKR.

    Hindraf jangan mula bermain api dengan orang Melayu yang masih berjuta umatnya yang di dalam negara ini.

    Sampai ada kawasan dinamakan Little India untuk mereka di tengah Bandaraya.

    Adakah Little Malay untuk orang Melayu?

    Puak ni termasuk Peguam Biawak Lidah bercabang. Bukan saja Kerajaan, hak rakyat pun depa sapu.

    Orang Melayu yang sanggup mati bukan kerana UMNO, PAS, PKR tapi orang Melayu Jati, Tanah Melayu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3