bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Feb 2012

Anwar dan Dana Asing Untuk Menghadapi PRU13???

Foto Hanyalah Hiasan: Perjumpaan di antara Walter (Kerajaan Singapura) dan Saifudin (PKR). Yang Kecoh Sedikit Masa Lalu.

Anwar selalu menwar-warkan "hubungan baik" beliau dengan sesiapa sahaja yang boleh beliau "pergunakan" ataupun untuk menumpang "millage politik".

Cara beliau bermuka-muka mungkin sememangnya sinonim dengan Yahudi sehingga banyak organisasi yang dikaitkan dengan Yahudi mengambil beliau menganggotai organisasi2 tersebut (Rujuk AIDC untuk maklumat lanjut).

Mewar-warkan diri beliau sebagai calon PM yang "mesti menang" pastinya mengiyurkan sesetengah negara untuk menyumbangkan dana buat Pakatan menghadapi PRU 13.

Ramai pemerhati yang berpendapat, nada "mesra" Yahudi yang dilafaskan oleh Anwar dalam wanwancara dengan Wall Street Journal baru2 ini merupakan salah satu "signal" untuk memancing sokongan dan dana untuk menghadapi PRU 13.

Walaupun dana2 ini pastinya tidak "percuma" dan bakal merugikan negara sekiranya Pakatan benar-benar memenangi PRU 13 nanti, itu semuanya tidak penting. Dengan matlamat menghalakan cara dan strategi, "bujur lalu, melintang patah". Matlamat untuk menjawat jawatan PM mesti dikecapi walau apapun harga yang perlu dibayar oleh rakyaat dan negara.

Mungkin itulah di antara sebab mengapa kini Anwar berada di luar negara. Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3