bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Feb 2012

Betul ke Yang Jumpa Nik Aziz Terangkan Isu Israel tu Adalah Anwar Sebenar???


Ye lah... Sekarang ni kan macam-macam.... A maklum.... Dunia akhir zaman....

TG Hj. Hadi pun pernah cakap, video dan gambar X boleh jadi saksi....

Sekarang nipun ada macam2 cerita yang dah berlaku... Yelah, mana tahu yang jumpa Nik Aziz dan Tuan Ibrahim tu sebenarnya bukan Anwar, ada kemungkinan dia tu "lelaki dalam klip video seks" mirip Anwar Ibrahim, mana nak tahu kan?

Mungkin juga yang dia jumpa tu bukannya Nik Aziz dan Tuan Ibrahim yang sebenar....

Hah lagi haru...Nik Aziz dan Tuan Ibrahim pun ada "double". :)



2 comments:

  1. hahahah,,,kkakaka kelakar bro..serupa la macam kes video tu...dajal akhir zaman da datang...aku pun keliru tok guru pun tertipu...hahahahtaubat la nuar..depan israel cakap lain..belakang dia tibai bontot..

    ReplyDelete
  2. Aku dah kata sebelum ni..si nike ajis tu cuma cakap jee..sebelum ni dia kata Nuar kena bagi penjelasan dan kalau tak betul hendaklah menyaman TWSJ..tapi sekarang..sekali nuar jegil bijik mata..simusang berjanggut ni terus terkencing dalam kain..tapi tak menghairankan dengan gelagat situa nyanyuk ni..air mani nuar dalam dubur Saiful pun dia tak percaya ini kan pula kenyataan akbar..apa cite ..tapi yang nyata sekarang ni parti PAS (Pasti Angguk Saja sama juga dengan nuar brahi iaitu mereka menyokong penindasan serta kekejaman Israel keatas rakyat palestin..itu yang nyata..duit dan kuasa punya hal...mereka sanggup melakukan apa sahaja.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3