bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Feb 2012

Gabrah Takut Kalah PRU 13 - Pakatan Rakyaat Guna Talian Hayat???

Presiden Majlis Peguam, Lim Chee Wee dan beberapa pemimpin pembangkang "tak senang duduk" gara2 DS Najib meminta rakyaat berikan BN 2/3 kerusi Parlimen untuk memudahkan kerajaan membuat pindaan kepada mana2 dasar kerajaan seperti untuk meletakkan SPRM di bawah Parlimen dan bukannya di bawah bidang kuasa PM.

Mana tidaknya pakatan rakyaat mungkin baru tersedar bahawa peralihan undi kepada mereka pada PRU 12 lalu bukanlah "Tsunami Politik" sebagaimana yang mereka wawarkan, tetapi lebih kepada sesuatu yang sebenarnya tidak disengajakan oleh rakyaat Malaysia sendiri. Yang jelas "silent majoriti" masih sayangkan Umno/BN dan apa yang mereka lakukan dalam PRU 12 hanyalah untuk "menegur" kerajaan agar kembali ke landasan yang betul, iaitu "rakyaat  didahulukan, pencapaian diutamakan".

Persoalannya mahukah rakyaat Malaysia yang rata-rata tebal dengan adat tata-susila timur dan ajaran Islam menuruti saranan majlis Peguam yang selama ini sinonim dengan Pakatan Rakyaat yang juga menyokong amalan seks bebas, lesbian dan homoseks???

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3